Şartlar ve Koşullar
Satın almış olduğunuz üründe; ürünün tekrar satılabilme özelliğini kaybetmemiş ve kullanılmamış olması koşulu gerekmektedir. Ürün işlemlerinde fatura ibrazı zorunludur. Değişim süresi elinize ulaştığından itibaren 2 iş gündür. Tüm ürünlerimizde beden ya da model değişimi yapabilirsiniz. Özel üretim ve hassas modeller olmasından sebep Abiye, Tulum ,Klasık Takım, Elbise ( Tüm Elbiseleri Kapsamaktadır ) ve Tasarım ürünlerde İADE YAPILMAMAKTADIR, model yada beden değişimi yapabilirsiniz.
Değişimini yapmak istediğiniz ürün/ürünleri anlaşmalı olduğumuz kargo firmamız Sürat Kargo aracılığıyla ile göndermeniz gerekmektedir. Gönderdiğiniz kargo bize ulaştıktan sonra değişim siparişinizi oluşturabilirsiniz. Değişim kargonuzu rahat bulabilmemiz için alış- veriş yaptığınız isim soy isim ve telefon numaranızı kargo gönderimi esnasında yazmanız rica olunur. (Abiye, Tulum ,Klasık Takım, Elbise ( Tüm Elbiseleri Kapsamaktadır ) ve Tasarım ürünlerde iade yapılmamaktadır, model ve beden degişimi yapabilirsiniz)
Değişim ve İade kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?
Bernice Dress 'den yapacağınız alışverişlerinizde değişim kargo masrafları alıcıya ait olmaktadır. Değişim esnasında satın aldığınız ürünlerin kargo masrafları düşülerek ücret tarafınıza değişim çeki olarak verilmektedir.
Ürünlerin size ulaşması amacıyla ödediğiniz Kargo Ücreti ve Kapıda Ödemeli siparişlerinizde tahsil edilen Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli iade edilmemektedir.
Değişimine karar verdiğiniz ürününüzü tarafımıza gönderirken Kargo Ücreti Tarafınıza Yansıtılacaktır. Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;
Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın. Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.
Hasar Tespit Tutanağıyla birlikte hasarlı ürünü adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.